20100628

Kalimba

Tak pisze o sobie i swoich zabawkach pomysłodawczyni Kalimby: "Nazywam się Natka Luniak. Jestem mamą Helenki. To dla niej powstała Kalimba. Zaczęłam robić zabawki dla Heli, a ponieważ Helci się spodobały postanowiłam robić je też dla innych dzieci. Moje zabawki rodzą się ze wspomnień z dzieciństwa mojego, mojej Mamy i Babci. Jak dawne zabawki robione są z drewna, naturalnych materiałów, ręcznie szyte, wycinane, malowane. Projektuję zabawki, bo dobry dizajn rzeczy dla dzieci jest bardzo potrzebny. Dzieciom - bo lubią obcować z ładnymi przedmiotami. I rodzicom - żeby lubili się z dziećmi bawić. Bo bycie z dziećmi poszerza horyzonty, pomaga dostrzec fragmenty rzeczywistości do tej pory niewidoczne lub zapomniane."

galeria, sklep i e-zabawy: http://www.kalimba.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz